![](/media/default/login/danger-w.png)
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Opis
Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań.
W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich:
- Obsługa oraz koordynacja realizacji usług serwisowych oraz zleceń reklamacyjnych
- Kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi w zakresie wsparcia technicznego oraz
obsługi serwisów i reklamacji
- Bieżąca współpraca z dostawcami zewn. oraz wewn. jednostkami firmy
- Kontrola procesów serwisowych i reklamacyjnych – zgłaszanie rozwiązań służących ich
usprawnianiu
- Realizacja usług serwisowych – napraw i przeglądów technicznych urządzeń
Wymagania:
Poszukujemy osób zaangażowanych, dla których stawianie czoła wyzwaniom jest inspirujące, a dobrze realizowane zadania przynoszą radość i satysfakcję. Szczególnie pożądanymi kwalifikacjami/cechami są:
- zaawansowana wiedza techniczna
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność koordynacji oraz optymalizacji procesów
- komunikatywność i dobra znajomość j. angielskiego
- umiejętność obsługi komputera – przede wszystkim pakietu MS Office
- w sezonie zimowym dostępność poza standardowymi godzinami pracy
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane uprawnienia SEP G1
Co oferujemy.
- umowę o pracę i wysokie stałe wynagrodzenie
- premię frekwencyjną
- wysokiej jakości narzędzia pracy w nowoczesnej siedzibie firmy
- prywatną opiekę medyczną
- przyjazną atmosferę w młodym, przyjaznym zespole / spotkania integracyjne
- możliwość rozwoju i poszerzania osobistych kwalifikacji
Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
33x xxx xxx
pokaż
Ogłoszenia
użytkownika: QBL Wojciech Śliwka