Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Szukane ogłoszenie jest nieaktualne - może coś innego?
SPECJALISTA DS. IT/TRENER
ŻYWIEC
Zarchiwizowane:
2019-09-19 13:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 271
Zgłoś naruszenie
Opis
InterHealth Canada to międzynarodowa firma specjalizująca się we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w opiece zdrowotnej. Firma została założona w 1994 roku, w celu szerzenia wiedzy i doświadczeń kanadyjskich w służbie zdrowia na arenie międzynarodowej.
InterHealth Canada w ramach Projektu PPP realizuje projekt budowy Szpitala Powiatowego w Żywcu. Nowy Szpital Powiatowy w Żywcu to wyjątkowe przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na wielkie oczekiwania i potrzeby mieszkańców powiatu, to także pierwszy od lat szpital powiatowy w Polsce wybudowany zupełnie od podstaw. Projekt Szpitala PPP w Żywcu to niezwykle nowoczesna inwestycja prozdrowotna, która będzie spełniać wysokie standardy, zarówno pod względem technicznym jak i architektonicznym, dbająca o potrzeby pacjentów oraz komfort pracy jego personelu.
Do naszego zespołu w Żywcu poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. IT/TRENER
Zakres obowiązków:
Zapewnienie wsparcia Dyrektorowi ds. IM&T we wdrażaniu/modyfikacji/aktualizacji systemów IM&T;
Szkolenie oraz wsparcie personelu w obsłudze Elektronicznej Dokumentacji Medycznej;
Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych z zakresu EDM celem podnoszenia kwalifikacji personelu medycznego;
Wdrażanie rozwiązań poprawiających funkcjoność oraz optymalizację pracy korzystania z oprogramowania oraz innych rozwiązań informatycznych
Prowadzenie audytów wewnętrznych, identyfikowanie problemów w zakresie IT oraz przeprowadzanie szkoleń zmierzających do ich minimalizacji;
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz narzędzi ocen;
Administracja systemów IT w tym w szczególności w HIS;
Analiza potrzeb szpitala w zakresie utrzymywanej infrastruktury IT;
Diagnozowanie ewentualnych problemów i awarii oraz ich rozwiązywanie;
Udział/prowadzenie wewnętrznych projektów IT.
Wymagania:
• Tytuł licencjata w pielęgniarstwie/IT/innej dziedzinie ochrony zdrowia;
• Znajomość programów/systemów funkcjonujących w ochronie zdrowia – w szczególności AMMS;
• Doświadczenie w administrowaniu oraz wdrażaniu systemów IM&T w ochronie zdrowia;
• Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń IM&T dla personelu szpitalnego;
• Znajomość języka angielskiego;
• Gotowość i otwartość na zmiany
Oferujemy:
• Wsparcie dalszego rozwoju zawodowego
• Pracę pełną wyzwań w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku;
• Elastyczne podejście do formy i warunków zatrudnienia (do uzgodnienia).
Mail: kadry@interhealthcanada.com
Ostatnio zarchiwizowane