Pracownik back office - Cieszyn

Wszystkie kategorie
Praca
Zatrudnię
Pracownik back office - Cieszyn
Data dodania: 2018-12-06 13:55
Wyświetleń: 579
15.00 zł
Ogłoszeniodawca:
Imię     : PPP Cieszyn
Miasto : Cieszyn
50x xxx xxx

PRACA BIUROWA na umowę zlecenia od zaraz do 31.01.2019r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu. ️ Zakres czynności: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania zleceń - obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych i gazowych, - obsługa korespondencji z klientami, - wprowadzanie danych do EXCELa, - wystawianie dokumentów i itp., - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów, - pozostałe czynności administracyjno-biurowe. ️Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi. - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. ️ Oferta: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, - wynagrodzenie 15,00 zł brutto za godzinę pracy, - godziny pracy 07:00-15:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych, - praca biurowa (nie związana z telemarketingiem!) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt wyłącznie mailowy na adres: ppp.cieszyn@ohp.pl lub ppp.cieszyn.ohp@gmail.com (należy załączyć CV).
ox_pracownik-back-office-cieszyn
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą


Aby zwiększyć swoje szanse na kontakt ze strony pracodawcy, prześlij aktualne CV za pomocą poniższego formularza

Nie posiadasz jeszcze wgranego CV. Wgraj i zapisz

Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
kontakt z redakcją